Darmowa dostawa od 140 PLN

Kolorowe Słomki Konstrukcyjne Zestaw Kreatywne Budowanie 500 Elementów

Symbol: HC-020-5P
Dostępność: Duża dostępność
53.17
szt.
Zamówienie telefoniczne: 501249797 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
19.9
  • Odbiór osobisty 0
  • Paczkomaty InPost 19.9
  • Kurier 29.9
  • Kurier (Pobranie) 35

Zestaw słomek konstrukcyjnych

Odkryj świat nieskończonych możliwości budowania, dzięki zestawowi słomek konstrukcyjnych. Ten wyjątkowy zestaw to nie tylko źródło ogromnej radości, ale także narzędzie, które wspiera rozwój umiejętności manualnych, kreatywności i logicznego myślenia. 

Zestaw składa się z 500 elementów. Kolorowe rurki i złączki umożliwiają dzieciom tworzenie różnorodnych nowoczesnych budynków i innych fascynujących struktur. Elementy łatwo się łączą i rozdzielają, co daje dzieciom pełną swobodę w konstruowaniu i modyfikowaniu swoich projektów. 

Wszystkie elementy można trzymać w dołączonym do zestawu pudełku. Dzięki temu klocki można łatwo przechowywać i przenosić.

Zestaw słomek konstrukcyjnych to nie tylko zabawka, ale również narzędzie dorozwoju kreatywności i umiejętności manualnych u dzieci. Dzięki możliwości tworzenia różnorodnych konstrukcji i eksperymentowania z kształtami i kolorami, każde dziecko może rozwijać się w sposób inspirujący i edukacyjny. Baw się razem z dzieckiem, wspierając jego twórcze pomysły i czerpiąc radość ze wspólnie spędzonego czasu przy budowaniu i odkrywaniu nowych możliwości.

Zestaw zawiera: 

  • 500 elementów

Cech zestawu:

  • rozwija wyobraźnie i kreatywność
  • rozwija zdolności manualne
  • rozwija koordynację ruchowo-zmysłową 
  • kolorowe elementy
  • łatwe łączenie
  • bezpieczne wykonanie
  • pudełko do przechowywania

 

Wiek: 3+

Wymiary opakowania: 28 x 18 x 12,5 cm

Parametry:
Płeć:
Uniseks
Ostrzeżenie!:
W trakcie pracy
Ilość w opakowaniu zbiorczym:
12
Stan:
Nowy
Certyfikaty:
CE
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: